DET ARBEJDER VI MED HER!

VÆLG DINE KANALER

Pressemeddelelsen, annoncen, flyeren · – Eller: Forstår vi nu hinanden? Som afsendere af et budskab må vi være klare på, hvad budskabet går ud på, og hvem budskabet skal nå. Hvad vil du sige til hvem? Er ønsket blot “synliggørelse” – og hvilken virksomhed ønsker ikke det? – finder vi budskaberne ved at afdække dine kerneværdier. “Kerneværdier” lyder som en floskel, men handler om, hvad der er din egen drivkraft for at drive virksomhed. Ikke to virksomheder er ens, selv om de står opført under samme branchekode. Kerneværdierne kan være med til at afdække, hvilke historier du har at fortælle. Alt efter, hvad du har på hjerte, er det her, vi starter: Med samtalen, forventningerne, ønskerne til udkommet.

På nettet · Vi er i direkte dialog med vores følgere på Linkedin og Facebook. Målgrupperne er forskellige, tonen varerier. Enkelte vælger kun at bruge de sociale medier som “hjemmeside”; de fleste har dog en fast rede i form af hjemmesiden. Forskellig software giver mulighed for, at de sociale medier og hjemmesiden kan spille sammen som et hele. Og på alle tre platforme spiller billedsiden en afgørende rolle. Tag billeder af, hvad du laver – vis det og vær stolt af det.

Nyhedsbrevet · Et nyhedsbrev – trykt eller digitalt – skal hellere udkomme for sjældent end for ofte. Her skal være noget at berette om, og det skal helst tilføje færdi. Fortæl supplerende historier om det produkt, du har solgt, om passerede milepæle eller om skelsættende begivenheder i virksomheden.

Kundemagasinet · – Er en elegant kombination af imagebrochure og nyhedsmagasin; en tryksag, der både kan præsentere dine varer og tjenester, og som tillader dig at redegøre for de værdier og holdninger, du lægger til grund for din virksomhed. Det skal skrives, så det holder, men bør da fornyes, hvis du flytter, udvider din produktion eller når andre milepæle i din virksomhed.

Fagbladet · Fagbladets natur er særegent. Intet mindre. Dets funktioner er grundlæggende tofold: At servere læserne for indsigtsfulde, vedkommende, faglige historier, der gør klogere. At fortælle den fortløbende historie om foreningen og dermed fastholde og styrke det nære forhold mellem forening og medlem. Den eksterne redaktør har den helt særlige udfordring at tilegne sig udgiverens ånd og holdning og formidle dem, som var de hans egne. Omvendt kan han være en øjenåbner for forandring, fornyelse, vitalisering. Se meget mere under menupunktet “Biblioteket” og “Grublerier”.

VARER PÅ HYLDEN – OG HVORDAN DU BRUGER DEM

Pressemeddelelsen
Fortæl om –

  • Nyansættelser
  • Din lærling har fået medalje!
  • Du bygger nyt værksted på nabogrunden
  • Aktuelt i sæsonen

På nettet

  • Facelift og opdatering af hjemmeside og sociale medier

Annoncen

  • I relevante fagblade, lokal- eller regionalpresse

Nyhedsbrevet

  • Bekræft dine kunder i, at du er den rette at handle med
  • Gode råd om de produkter og ydelser, de har købt
  • Nye produkter eller ydelser
  • Casestories: Sådan bruges dine varer eller ydelser

 

Kundemagasinet

  • Den eksklusive tryksag, der understreger dit brand
  • Fortæl om din virksomhed, dit værdigrundlag og dine produkter
  • Holdbart – og gemmes, hvis det er smukt!

 

Fagbladet

  • For foreningen og organisationen, der vil binde bånd til medlemmerne
  • Fagligt underholdende organ, der tillader at gå i dybden
  • Understøtter identiteten
KONTAKT

Ring 2444 8070 eller skriv til post@adampade.dk!

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search